Bory-Zilina
    

Smart House





Lodné kontajnery

PREDAJ POUŽÍVANÝCH A NOVÝCH LODNÝCH KONTAJNEROV



Využitie lodných kontajnerov


Bývanie, náraďovne, dielne, letné kuchyne, sklady, šatníky, priestory pre hobby, sklenníky, voliéry, archívy,  predajne, gastro prevádzky, bary, bistrá, ambulancie, ateliéry, kancelárie, technické priestory, kiná, elektrárne, reklamné nosiče.

 

Používané lodné kontajnery sú vyradené z medzinárodnej nákladnej prepravy po mori a súši stratou platnosti CSC Certifikácie (CONVENTION FOR SAFE CONTAINERS), ktorá je časovo obmedzená. Takto vyradené kontajnery z nákladnej prepravy sú však plne funkčné pre skladovanie, alebo plnenie inej funkcie jej technickým uspôsobením, opravou čo je predmetom činnosti oddelenia spoločnosti. Výhodami lodných kontajnerov je, že majú vyššiu odolnosť voči poveternostným vplyvnom, vnútorné priestory sú suché, vodotesné, protipožiarne, bezpečné a uzamykateľné. Kontajnery sú stohovateľné, mobilné, bez potreby výkladky obsahu kontajnera pri premiestnení. Umiestnenie kontajnera nepodlieha stavebnému konaniu. Lodné kontajnery z našej spoločnosti prechádzajú dôslednou kontrolou nielen viditeľných častí, ale i spodnej a vrchnej časti. Vykonávame opravy hrdzavých častí vrátane povrchových úprav, prípadne aplikáciu vetrania a osvetlenia. Skladové lodné kontajnery sú predovšetkým určené pre skladovanie predmetov nepodliehajúcim skaze pri pôsobení nadmerných teplôt a mrazu skladovateľných v nevykurovaných priestoroch.



cennik_kontanerv_starych.png

CENY POUŽÍVANÝCH LODNÝCH KONTAJNEROV SÚ INDIVIDUÁLNE, AKTUÁLNU PONUKU VÁM RADI ZAŠLEME ALEBO TELEFONICKY VYBAVÍME

odbyt@bory-zilina.sk, tel.: +421 908 556 440 alebo +421 904 418 819

Technický stav všetkých kontajnerov je v primeranom opotrebení, suché, vodotesné, bez dier s funkčným uzamykaním.

 

KONŠTRUKCIA KONTAJNEROV
Nosný rám kontajnerov je vyrobený z uzatvorenej dutej oceľovo-zvarovanej valcovej konštrukcie /hrúbka oceľového plechu – 3,0 mm/.

Opláštenie
•    Plášť je tvorený stenami z profilovaného oceľového plechu hrúbky 1,5-2,0 mm.
•    Podlahu tvorí rám z oceľových profilov, podlahový rošt zvarený z valcových a dutých nosníkov, ktorý je pokrytý oceľovým pozinkovaným ryhovaným plechom hrúbky 4,0 mm, na ktorom je položená drevená podlaha z impregnovaných preglejkových dosiek hrúbky od 22,0 do 25,0 m.
•    Skladové kontajnery nemajú tepelnú izoláciu.

 

MANIPULÁCIA

  • Vysokozdvižný vozík - min. hmotnosť 5 000kg, osnosť 2 000-3 500 kg, dĺžka lyžín min. 2 000 mm a šírka lyžín min. 150 mm (Vhodný iba pre 20´ DC kontajnery)

  • Autožeriav - 16t, 20t, 25t alebo 28t -  nutná konzultácia, nutnosť zváženia terénu a prekážok v mieste výkaldky (el. napätie a pod.) 

  • Vozdilo s hydraulickou rukou - vhodné iba pre kontajnery 20´DC - 1 ks, obmedzené prenášanie cez prekážky, prípadné stohovanie

 

Lodné kontajnery po jednej ceste (one-way)



Námorné ISO kontajnery 20´ a 40´ sú v medzinárodnej preprave použité jedenkrát prepravou tovaru do Európy. Obsahujú CSC štítok ( CONVENTION FOR SAFE CONTAINER) -  certifikáciu lodného kontajnera, ktorá je podmienkou v rámci medzinárodnej prepravy. Všetky nové lodné kontajnery sú v perfektnom technickom stave bez poškodenia a korózie. Bližšia špecifikácia je uvedená v sekcii  " Používané lodné kontajnery".

5919811_orig.jpg
 



KONŠTRUKCIA KONTAJNEROV
Nosný rám kontajnerov je vyrobený z uzatvorenej dutej oceľovo-zvarovanej valcovej konštrukcie /hrúbka oceľového plechu – 3,0 mm/.

Opláštenie
•    Plášť je tvorený stenami z profilovaného oceľového plechu hrúbky 1,5-2,0 mm.
•    Podlahu tvorí rám z oceľových profilov, podlahový rošt zvarený z valcových a dutých nosníkov, ktorý je pokrytý oceľovým pozinkovaným ryhovaným plechom hrúbky 4,0 mm, na ktorom je položená drevená podlaha z impregnovaných preglejkových dosiek hrúbky od 22,0 do 25,0 m.
•    Skladové kontajnery nemajú tepelnú izoláciu.